Klachtenprocedure
Klachtenprocedure
Bij FamilyStuff streven we naar 100% klanttevredenheid. Mocht je ondanks onze inspanningen toch een klacht hebben, dan horen wij dit graag zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@familystuff.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Stap 2: Bevestiging van ontvangst
Na ontvangst van je klacht sturen wij binnen 2 werkdagen een bevestiging. Hierin geven wij aan wie jouw klacht in behandeling neemt en wat de verwachte reactietijd is.
Stap 3: Onderzoek en oplossing
Wij streven ernaar om je klacht binnen 14 werkdagen volledig te behandelen en een oplossing te bieden. Indien meer tijd nodig is, brengen wij je hiervan op de hoogte met een toelichting.